FAQ

Szanowni Klienci. Poniżej informacje dotyczące procedury działania zamawiania dań przez sklep internetowy oraz procedury związana z dostawą i płatnościami.

Dostępne formy płatności to płatność gotówką lub kartą przy odbiorze, Pay Pal umożliwiający natychmiastową transakcję płatności poprzez podanie nr karty i obciążenia rachunku w kwocie zamówienia, dla którego rachunku karta jest przypisana, możliwe jest także dokonanie płatności elektronicznej za pomocą serwisu Przelewy24.

Zamówienia dokonane przez sklep internetowy dostarczane są w przeciągu 40 min do 60 min. Wszystko zależy od ilości zamówień w chwili składania zamówienia.

Dane personalne, nr karty i wszelkie inne informacje osobowe pozostawione przy składaniu zamówienia są całkowicie bezpieczne i nikt nie ma do nich dostępu. Służą one jedynie do potwierdzenia złożonego zamówienia i odnotowania płatności. Pod rygorem kodeksu karnego ds danych osobowych ToTu nie udostępnia danych osobom trzecim.

Po złożeniu zamówienia jest ono natychmiast przyjęte do realizacji. Z wyjątkiem sytuacji gdy Klient w zamówieniu zaznacza informację o późniejszej godzinie dostawy. Zgodnie z wyborem lokalu (1 z 4) zamówienie przechodzi w tryb realizacji i zostaje dostarczone pod wskazany adres.

Cena dostawy uzależniona jest od lokalizacji i odległości adresu na jaki zamówienie ma zostać dostarczone. Pełna specyfikacja dotycząca kosztów dostawy znajduje się w zakładce Dostawa